22 de outubro de 2019

Restringido   Contacto  Engador a Favoritos

Inicio

Home / NOTICIAS AÑOS ANTERIORES / Sanxenxo / Una vez más, la Alcaldesa del PP Catalin

Sanxenxo

Una vez más, la Alcaldesa del PP Catalina González, engaña descaradamente a los vecinos y oculta las indicaciones que le realizan desde Intervención.

30/01/2012

 

CONVENIO CON ACUANORTE

 

 

A raíz de las declaraciones manifestadas por la Alcaldesa de Sanxenxo sobre la retirada del punto de la ratificación del convenio de acuanorte en la comisión de asuntos xerais celebrada en el día de ayer, tenemos que manifestar que la alcaldesa de sanxenxo oculta la información que no es de su interés.

El informe emitido por la Intervención Xeral del Concello de Sanxenxo es demoledor para poder ratificar este convenio.

 

El informe de intervención dice:

 

“ Ao momento presente non figura no orzamento prorrogado posibilidade algunha de facer fronte á aportación do Concello relativa ao ejercicio 2012 por un importe de 164.489,33.-€. Non obstante é presumiblemente que dito informe sexa susceptible de  presupuestación no orzamento definitivo do ano 2012, pero non se pode garantir. Débese cumplir o plan económico financiero, aprobado pola Corporación e vixente ate 2013. Adicionalmente ao orzamento, o órgano competente deberá aprobar os compromisos de gasto plurianuales para os ejercicios 2013 e 2014, tal como se establece na proposta da alcaldía e borrador do novo convenio. Non é posible garantir en modo algún a capacidade de facer fronte á presupuestación futura das achegas dos anos 2013 e 2014.

Polo que respecta á contía do ano 2014 é posible que se deba acudir a unha operación de endebedamento ou ben acollerse au adherirse a que formalice a sociedade estatal; se é posible, tanto financeirmante como en dereito, no seu momento. En consecuencia, a Corporación decidirá.”

 

 

Hace unos días Catalina González presumía de que las arcas municipales podían afrontar el pago de la sentencia de Monte Faro sin problemas, pero podemos comprobar que la realidad es muy distinta.

 

Lo que si podemos decir es que las arcas municipales de Sanxenxo gozan de muy mala salud, desgracidadamente como consecuencia de tener en el gobierno de Sanxenxo desde hace más de 12 años un gobierno irresponsable, derrochador, sin ideas y dilapidador de recursos, pensando únicamente en sus buenos salarios a finales de mes.

 

Una vez más Catalina engaña descaradamente a los vecinos.

 

 

 

 

 

PSdeG-PSOE, Rúa Progreso, nº124 baixo 36960 Sanxenxo (Pontevedra) Tfno./Fax: 986690158
E-mail: sanxenxo@psdeg-psoe.org
Configuración óptima 1024*768 / IE, Nestcape 4.0 ó superiores y Opera