19 de novembro de 2019

Restringido   Contacto  Engador a Favoritos

Inicio

Home / NOTICIAS AÑOS ANTERIORES / Portonovo / Dulcinea Aguín exige al gobierno local m

Portonovo

Dulcinea Aguín exige al gobierno local mejoras en la limpieza del puerto de Portonovo

Para Aguín, es urgente que «se retiren todos os residuos sólidos que non se usan e que o único que xeneran son basuras e malos cheiros»

 

Dulcinea Aguín exige al gobierno local mejoras en la limpieza del puerto de Portonovo

La Voz 19/12/2007

La portavoz municipal del PSOE de Sanxenxo, Dulcinea Aguín, exigió a la alcaldesa, la popular Catalina González, que el Concello tome las medidas necesarias para que el puerto de Portonovo «dispoña das mellores condicións de orde e limpeza posibles». Para Aguín, es urgente que «se retiren todos os residuos sólidos que non se usan e que o único que xeneran son basuras e malos cheiros». Los socialistas de Sanxenxo afirman que, con su queja, pretenden que el puerto de Portonovo «continúe sendo unha vila mariñeira, tanto para o disfrute dos nosos veciños como para os milleiros de turistas que o visitan cada ano».

La dirigente socialista manifestó que el PSOE local ya se quejó de esta situación el pasado mes de marzo, sin que se hubiese conseguido ningún cambio en el «deplorable estado» en el que, según su punto de vista, se encuentra el recinto del segundo puerto del municipio.

 

 

 

 

 

PSdeG-PSOE, Rúa Progreso, nº124 baixo 36960 Sanxenxo (Pontevedra) Tfno./Fax: 986690158
E-mail: sanxenxo@psdeg-psoe.org
Configuración óptima 1024*768 / IE, Nestcape 4.0 ó superiores y Opera